Idetévedtek

2013. augusztus 11., vasárnap

4. díjam! :*

Óriási köszönet a díjért Cassie-nek, akitől kaptam a díjat!


Szabályok:   

-11 dolog rólam
-11 válasz  
-11 kérdés 
-11 bloggernek tovább küldeni


11 dolog rólam:

1. Mindig becopfolva hordom a hajam :)
2. Kíváncsi vagyok, hogy néznék ki soványan, szőke hajjal :D
3. Nem szeretem a rap zenéket, de meghallgatom.
4. Sokszor gondolok arra, hogy mi lett volna ha nincsenek barátaim.
5. Könnyen kiismerem az embereket
6. Inkább sorozatos vagyok, mint filmes.
7. A háttérben mindig bekapcsolom a tévét, akkor is, ha megy még a zene is :DD
8. Hirtelen hozok, nehéz, lassan hozok könnyú döntéseket.
9. Megnézném Mexikót, hiába azt mondják, hogy veszélyes.
10. Álmos vagyok
11. Most pakolok nyaralásra :D

11 válasz:
1. Szereted az esőt?
igen. Mindig is szerettem volna esőben táncolni. Meg bármennyire is fura, megnyugtat.
2. Ugranál a tengerbe magas szikláról?
Nem. :)
3. Körbeutaznád a világot egy hátizsákkal, és egy számodra fontos személlyel?
Bármikor :)
4. Te is megsülsz ebben a melegben?
Inkább égek. Mind két értelemben :P
5. Melyik blogot olvastad először?
Azt nem tudom, de arra emlékszem, hogy az első blog, amire feliratkoztam az a Date with a spy volt
6. Van olyan írásod, amit nem publikáltál?
De még mennyi...
7. Írsz naplót?
Most, vagyis 8. osztálytól akarok :)
8. Ha te magad írnád az életed, akár egy könyvet, akkor most hol lennél, mit tennél, és ki lennél?
Mindenképp amerikai nevem lenne, és egyedül élnék, azt csinálnék, amit akarok. :)
9. Ugye milyen fantasztikusakat kérdezek?
Naná ;)
10. Vesztettél már el fogadást?
Nem :D
11. Mit nézel meg először egy fiún?
Én inkább a szingli életmódot pártolom. No boyfriend=No problem 

11 kérdés:
1. Milyen könyveket-, blogokat olvasol legszívesebben?
2. Disney vs. Nickelodeon?
3. Nézed/szereted az iCarly-t?
4. Voltál már külföldön?
5. Hány éves vagy?
6. Miélyen póló van most rajtad?
7. Kedvenc zene?
8. Kire akarsz külsőleg, és belsőleg hasonlítani?
9. Miért?
10. Olvasod a blogom?
11. Tetszik az írói stílusom?

11 ember, akiknek továbbküldöm:
Mindenki vigye, aki szavazott, vagy kommentelt. Mert sokat jelentett nekem az, hopgy támogattok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése