Idetévedtek

2013. augusztus 1., csütörtök

Új külső?

Most készítettem egy fejlécet az oldalnak, és gondoltam, hogy új feljéc, új desing. :) Nos, el is kéészítettem, írjátok meg, hogy mennyire jön be nektek.Az előző részekhez is kérek kommenteket, mert mostanában egyre kevesebbet kapok, és nem tudom mi is a véleményetek a történettel kapcsolatban. Jó, lehet valamennyien nyaraltok, de aki nem, az komizzon! Köszönöm!





Mit változtattam?
Oldal szövege: Georgia - Georgia | Oldal szövegének színe: #cccccc - #ffffff
Hátterek: Külső háttér: nem volt - nincs | Fejléc háttere: nem volt - nincs | Bejegyzés háttere: #1c1c1c - #1f1f1f
Linkek: Link színe: #ff0065 - #ff0065 | Meglátogatott linkek színe: #dd0065 - #dd0065 | Fókuszálás színe: #ff0065 - #ff0065
Blog címe: Goergia - nincs
Lapok szövege: Betűtípus: Times New Roman - Dancig Script | Szöveg színe: #ff0065 - #ff0065 | Kijelölés színe: #ffffff - #ffffff
Lapok háttere: Háttérszín: #1c1c1c - #1f1f1f | Kijelölés színe: #dd0065 - #dd0065 | Elválasztó színe: #000000 - #000000
Bejegyzés címe: Georgia - Wollkorn
Dátum fejléce: #ffffff - #ffffff
Bejegyzés: Lábléc szövegének színe: #999999 - #ffffff | Keret színe: nem volt - nincs
Modulok: Modulok szövege: Georgia - Dancig Script | Cím színe: #ffffff - #ffffff
Lábléc: Lábléc szövegének színe: #ffffff - #ffffff | Modul címének színe: #ffffff - #fffff
Lábléc linkjei: Lábléc színe: #ff0065 - #ff0065 | Meglátogatott linkek színe. #dd0065 - #dd0065 | Fókuszálás színe: #ff0065 - #ff0065
Stíluslapok: nem volt - nincs
Remélem nektek is bejön az új kinézete az oldalnak! :)
xoxo Kinga

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, jó tudni, hogy valakinek bejön. Az alapot direkt nem változtattam meg, mert az a kedvencem. :)

      Törlés
  2. Nekem a fejléc tetszik nagyon! Pont úgy képzeltem el Kingát,ahogy ott van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszi. Én csináltam, és nem tdtam, hogy tetszene-e valakinek. Nem vagyok profi, ez az első igazi fejlécem. :)

      Törlés
  3. Nekem tetszik. Szupii <3

    VálaszTörlés