Idetévedtek

2013. szeptember 27., péntek

November 10. Szerda Part 2.

- Megszoktam tiltani? - mosolygott kedvesen.
- Miért voltál olyan... tudod... amikor majdnem eltörted a kezed, meg hatodikán? - böktem ki.
Meglepődötten nézett, látszólag nem ezt a reakciót várta.
- Ezt hogy érted? - szólalt meg végül.
- Úgy, ahogy mondtam - adtam meg a választ.
Látszólag elgondolkozott a dolgon. Némi töprengés után ismét megszólalt.
- Csak az adrenalin.
- Húúú, akkor vigyázok - mosolyogtam. Aztán eszembe jutott valami. - Amúgy nem kellene a kezeden egy gipsznek lennie?
- Ja, igen. Elvileg.
- És gyakorlatilag?
- Nem - röhögött. - Rosszul állították be a gépet...
- És azt jelezte, hogy el van törve - bólogattam. Ez így logikus.

Miután távozott, és még Dinék sem jöttek meg, gondoltam, hogy megváltoztatom a profilképem a DC-s profilomon.
Egy fekete-fehér képre esett a választásom, ami nyáron készült. Még Krisz fotózta.

Épp a Victorious-t néztem, amikor megjött Dina. Nem beszéltünk szinte semmiről, csak arról, hogy hol voltak, mit csináltak, meg az elmúlt pár óra történését.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szupcsi mipcsi :D jamar a köviz :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nemrég -pontosan tegnap- találtam rá erre a blogra. A történet nagyon tetszik, lefoglal, szívesen olvasom. :) Mert végre nem fanfiction, amiktől kezdek lassan begolyózni. :D Szóval csak találomra írtam be a google keresőbe hasonlót, mint ami a blog címe. Az első tíz találat között ez a történet is benne volt. A design megnyerő volt, gondoltam: Miért is ne?! és belekezdtem az olvasásba. Ami feltűnt és néha kicsit zavar, hogy hajlamos vagy összecsapni és akadt egyszer-kétszer olyan, hogy a párbeszédet nehéz volt követni. Kérlek figyelj ezekre! Én is estem ebbe a hibába, ami a különbség a tiéd és az enyém között, hogy a tiédet még így is élvezettel olvasom... Szóval gratulálok, mert nyertél egy újabb olvasót magadnak. :) Mikor lesz új rész? Pussz, L*

    Ui.: Kérlek ne vedd rossz néven az írásomat, mert ezzel csak segíteni szeretnék a fejlődésben, hogy író lehess! :) Ráadásul az a történet megnyerő. Azt megjegyezném, ha ügyelsz azokra, amiket írtam és állandóan képzed magad újabb és újabb könyvekkel, akkor semmi akadályt nem látok arra, hogy író legyél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Hát erre igazán nem tudok mit írni/mondani, minthogy köszönöm! Komolyan! Örülök, hogy így kifejtetted a véleményed erről az egészről, Igen, néha "sikerül" összecsapnom, de csak mert nem szeretnék senkit sem megváratni, de mostmár inkább úgy vagyok vele, hogy "normálisat ritkábban". Örülök, annak is, hogy tetszik, és hogy élvezettel olvasod! Jövőhéten szerda körül lesz új rész, mert nem volt időm írni a hétvégén. :/ És egyáltalán nem veszem rossz néven, mert nem voltál bunkó, ami sajnos manapság elég sűrűn előfordul. Ez csak építőjellegű kritika. :)

      Törlés