Idetévedtek

2014. február 9., vasárnap

Kiakadtam!

Sziasztok!


Nem tudom, kinek tűnt fel, de amióta megnyitottam a blogot, azóta "valahogy", "véletlenül" egyre több azoknak a blogoknak a száma, amiknek a központjában egy gördeszkás csaj áll. Lehet sz*r helyzetben, kopizhatját az enyémet, nem számít, mert "mi vagányak vagyunk!!!". Mert ők a (GoodLike fogalmazásával élve) a "SWAg Lacik". "Eddig voltak a Tóth Lacik, de most ők a SWAG Lacik".


Egyszóval: KIVAGYOKAKADVAAAA!!!!


Komolyan, elegem van mindenkibőőőől!!! 


(Aki persze nem amiatt kezdte a deszkás blogot, ne vegye magára, de én tudom, kire/kikre gondolok)

PS.: Holnap jön a rész ;)

xx Kin

3 megjegyzés:

  1. Szerintem mások nem azért írnak deszkás blogot mert te is olyat írsz, hanem azért mert nekik is egy deszkás sztori jutott eszükbe csak úgy mint neked is ! (ezt ne bántásnak vedd) Am szeretem a blogod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném. :D Nem azért, mert konkrétam a 'Héli' becenevet láttam nemrég egy blogban, ráadásul akiik írják ezeket a blogokat, azok már korábban feliratkoztak hozzám.

      Törlés
  2. 11bet | VIRTUAL REALITY - VIRTUAL REALITY | VIRTUAL REALITY
    7bet. Virtual Reality. Our VR 11bet sports game 다파벳 “11bet” has been developed with a mind-boggling 360º view of the action, rb88 where all the pieces are in the

    VálaszTörlés