Idetévedtek

2013. július 24., szerda

Nem rész! :)

Néhány gondolatom írnám le, és egy kis ismertetőt a történetről. :)


Nos, én elgondolkoztam, hogy hogy is vannak ezek a blogok. és azt vettem észre - biztos hülyén fog hangzani -, hogy ilyen klikkek vannak. Az egyikben, vagyis a miénkben, benne vagyok én, nem valaki, Vanda Dobrosy, Biaa, és Wicuka. Mármint azért, mert olvassuk/olvastuk egymás blogjait.
Nem valakinek mindkettőt, Vandának A bosszúm történetét, Biaa-nak a régi, már megszűnt Cortez Titkos Naplóját, és a mostani The Case Was Closed, Wicukának meg ki-mit :) Az enyémet, meg aki-amit. :)
De csak én vettem ezt észre?:D

*


Köszönöm az előző bejegyzéshez a kommenteket, mind nagyon jól estek! komolyan, miattatok érdemes blogolni. Tegnap szinte megkönnyeztem amit írtatok, és közben meg mosolyogtam. Olyan kedvesek vagytok, hogy az valami elképesztő! Úgy érzem, igaz nem ismerjük egymást személyesen, de biztos jóban lennénk. Egyrészt a blogok miatt, másrészt, hogy megértjük egymást.  És ezt köszönöm nektek, szeretlek titeket! <3


*
A történetről:
Annyit szeretnék elárulni, hogy a következő részekben nagy szerepet fog kapni Hella, és Léna. Máté, Ricsi, Dina, és kinga sem szorul háttérbe, és kapcsolatok is mennek tönkre, és jönnek össze. Ella, az a-s lány mindent meg tesz azért, hogy Ricsi közelébe férkőzzön, ami a verseny után valamennyire sikerül is. Mátét egy másik a-s lány, név szerint Alexa fogja zaklatni.

Helláról csak annyit, hogy nagyon pletykás csajszi, amit ki is fog használni, és emiatt kerül majd előtértbe, ami sajnos nem fog kedvezni a két titokörzőnek, Kingának, és Dinának.
Léniről annyit, hogy vele valami egészen tragikus fog történni. Még nem írom le, hogy mi, lepődjetek csak meg.

Néhány érdekesebb naplóbejegyzés majd ezeken a napokon:
Hellára, Ricsire, Kingára, Mátéra, és Dinára nézve: Szeptember 24. Szerda
Lénire nézve: Szeptember 30. Szerda, és Október 7. Szerda.

És csak annyit írnék le, hogy ez a három dátum nagyon eseménydús lesz, úgyhogy várni fogjátok majd biztos az utánuk következőt.

*

Részletek:
- Tanárúr - jelentkezett Dina -, kimehetnék a mosdóba. Nem érzem Jól magam.
- Mennyire? - ráncolta össze a szemét.
- Eléggé - tette a szája elé a kezét.
- Valaki menjen vele, nehogy elájuljon...
Már szóltam volna, hogy megyek, de mire feleszméltem már Máté volt mellette, és kísérte ki.
/Szeptember 24. Szerda/


Erre jobban elkezdtek sírni, és mi is majdnem megkönnyeztük. Hella nem, de ő is üveges tekintettel nézelődött.
Senkinek sem tett jót ez a hír, főleg nem nekünk. Mi öten olyanok vagyunk, mint akik legalább ezer éve ismernénk egymást...
/Szeptember 30. Szerda/


- Ó, de cukik vagytok! - mosolygott Din.
Tényleg, ez tök kedves volt tőlük. Csak egy volt a gáz az egészben. A pizsim! Pont most kellett felvennem a rövidgatyós pizsim, ami kábé olyan, mintha nem lenne rajtam. Mondjuk a póló annyira megynyúlt, hogy a gatya nem is látszik.
/Október 7. szerda/

És miután begépeltem, azután vettem észre, hogy mindegyik szerdai nap:D
 *
És Biaa-nak köszönöm az előre gyártott ruhaösszeállításokat, amiket csinált az oldalnak!

18 megjegyzés:

  1. Hah! Benne vagyok "A Klikkben" :D Igazából nekem is felkeltette a figyelmem, de annyi blogot olvasok, hogy ez annyira nem volt szembetűnő. Én az összes író blogját olvasom, kivéve egyet. Van másik blogod?? :D Én szívesen megismernélek titeket, aranyosnak látszotok.:) Az meg a plusz, hogy engem is olvasnak. <3! Várom a kövit. :) /Ne lepődjetek meg, ha új nevem lesz, ezt unom és semmi köze az igazi nevemhez./

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jólvan, nem lepődök meg:) Igen, benne vagy:) Igen, a neve iKinga. Két napja csináltam. Én is megismernélek, tuti jó fej nagy. Amúgy hány évesek vagytok? és engem az írásom alapján mennyinek ítéltek?

      Törlés
    2. Szerintem, ha már benne vagyunk a "Klikkben", elkezdhetnénk olvasni egymás blogját, nem? :DD Amúgy, szerintem nagyon jó író vagy. Meg te is Kinga, de ezt mondtam már párszor.:DD

      Törlés
    3. Köszi. Imádááás. Nagy cuppanós mindkettőtöknek ;)

      Törlés
  2. Úristen, köszönöm *-* 12 és fééél lennék (De általában 13-nak mondom magam). Szerintem olyan 14 vagy.:) Ti is mind tehetségesek vagytok. ^^ :)) (Megjegyzés: Bloggeren lehet levelezni? Annyira nem szoktam nézegetni.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném, és köszönöm. :) Én januárban leszek 14 ^^.

      Törlés
    2. Jól tudok tippelni ^.^ (*lö új név és kép*)

      Törlés
    3. :D akkor vegyél nekem sorsjegyet lol

      Törlés
    4. Abban már nem vagyok jó :D És hova kéne küldenem? :'D

      Törlés
    5. Akkor nem kell :P Az marad az én titkom :)

      Törlés
    6. Haha, én nyertem.:DD 15 leszek októberben.:P

      Törlés
    7. Cajj, ezért nem ér kinevetni :DD

      Törlés
    8. Nemár, akkor én vagyok a legfiatalabb? Megint? :D

      Törlés
    9. Még nem valaki-ről sem tudjuk korát, még van esélyed :D

      Törlés
    10. Ki kell faggatni.:DD Én akarok a legidősebb és a legbölcsebb lenni.:'DD Muhaha

      Törlés
    11. :DD LoL. Kezdheted! :) ;) <3

      Törlés
  3. és tényleg :DD Nincs mit, szivesen csináltam a ruhaösszeállításokat. :)

    VálaszTörlés