Idetévedtek

2013. július 22., hétfő

Szeptember 16. Kedd

Köszönöm a sok komit az előzőhöz, és a Like-okat. :) Sokat jelentenek, főleg az, hogy pozitív kommenteket kapok. De ha valami tényleg nem tetszik, akkor jelezzétek kérlek. Úgy láttam, hoogy még nem érkezett Dislike, szóval reméálem tetszik amit csinálok. :) Jó olvasást! <3



Vasárnap Dina a nyakamba ugordva köszöntött. megbeszéltük a web kamerás esetet, és megjegyeztem, hogy szép ki színe lett, egyszer kétszer.
- Neked is, de nem annyira látszódott.
- Fény viszonyok - legyintettem.
Hétfőn semmi sem volt, a fiúk egész délután a pályán gyakoroltak. Mindenki ment az osztályból, és néztük őket.
Ma média ismereten megengedte a tanár, hogy netezzünk. Valamit adminisztrálnia kellett a saját osztályának a naplójában. Volt a ki a YouTube-n, volt aki Facebook-on, és Twitteren, volt aki blogokat böngészett. Mindenki mást csinált.
Délután megint a pályán voltunk, a fiúk meg megint gyakoroltak.
- Nem, így tuti nem nyerek!
- Szerintem elég jó volt - mondtam.
- Az elég jó, nem elég jó! - szólt rám ricsi.
- Ennyire fontos, hogy győzz?
- Igen - nézett mélyen a szemembe. - Nyerni akarok.
- Csak a versenyben? - na, igen, ráéreztem.
- Nem csak abban. Mást is meg akarok nyerni.
- Gondoltam. Ha megfogadsz egy tanácsot. Nem akarok beleszólni, de szerintem inkább egy lépcsőugrással kezd. Folytasd egy Hippie Ollei-val, aztán egy Klick-Flip-pel. Majd egy Sex Change, Mute, és egy Fakie Bigspin a végére.
- Hű, ennyire értesz hozzá? - mosolygott.
- Csak kicsit - vigyorodtam el. - Dina tanította, azt, amit most tudok. Ami annyiból áll, hogy rajta tudok maradni a deszkán.
Elnevette magát, és felém nyújtotta. - Tessék.
- Köszi, inkább nem.
Végül addig győzködött, míg ráálltam. Direkt idétlenkedtem, és eljátszottam, mintha semmit sem tudnék. Először elestem, amire Dináék is felfigyeltek.
- Ekkorát estél? - röhögött ki D.
- Nem. Csak színészkedtem - mondtam, de a többiek viccnek vették. Én nem, és D is tudta ezt.
- Vigyáztam - száguldott el Dina, és megint elkezdett röhögni, mert hátra estem.
- Ha-ha - "röhögtem" vele.
- Ez azért vicces - jött visszafele. - Ricsi, szerintem reménytelen eset.
- Tényleg az - nevetett ki.
- Na kössz - néztem rájuk felváltva.
A koliban nem győztem eltüntetni a kék foltokat, miközben din folyamatosan vigyorgott. Már legalább nem röhög.

11 megjegyzés:

  1. Hát..ez egyszerűen nagyon, nagyon szuper:)) Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo:) annnnnnnnnyira szeretnem mar olvasni a verseny napjat *-* (a leirasod alapjan fontoloba vettem, hogy kiprobalom a gordeszkat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert, és köszi! Én is akarok deszkázni, csak a sok trükk nagyon bonyolult. :) De majd ha kipróbáltam, akkor írok, hogy mennyire nehéz :) <3

      Törlés
    2. Varom:) ha nagyon konnyu elesni rajta, akkor tuti kiprobalom ev kozben, nem lesz gond ha esetleg nem kene irnom egy torott kar miatt...:D

      Törlés
    3. Most, hogy írod. Lehet alkalmazom. Csak nehogy úgy járjunk, mint Cortez! Arra vigyázzunk :D <3

      Törlés
  3. én is készítettem egy blogot a akartam először szerkeszteni. szerinted mi történt? elfelejtettem a jelszót, viszont megtaláltam a blogodat és megszálott lettem.
    röviden nagyon jó. :)))

    VálaszTörlés