Idetévedtek

2013. július 21., vasárnap

Szeptember 13. Szombat

- Szia anya - rontottam be a házba, és megöleltem. Ő is köszönt, és apa is kijött a dolgozóból.
Az üres bőröndöm felcipeltem a szobámba, és lementem anyuéknak mesélni. Csak pozitív véleményeket hallottak, aminek örültek.
- És csak annak a kis barátnődnek mondtad el?
- Igen Dinának. Ő van benne a videóban.
- Nagyon jó lett, kincsem.
- Köszi, eszek valamit, majd' kilyukad a gyomrom.
Ettem egy melegszenyát, és felmentem msn-re, hiszen nyolckor mindenki fent van, és tudunk beszélgetni. Vidihívást indítottunk. Csak öt ablak jelent meg+ az enyém. Egy Ricsiéknél, egy Dinának, egy Hellának, és Marynek, még egy Levinek, és az ötödik meg Rolinak, és Olinak.
- Sziasztok, mizu? - kérdeztem egyből.
- Semmi - jött a válasz. Elkezdtünk beszélgetni, és vagy másfél órán át dumáltunk mindenféléről.
- Kaptam egy levelet - mondta Máté. - Azt írják, benne voltam az első húszban, tehát versenyzek jövő vasárnap. Jöttök?
- Nem - vágtuk rá D-vel.
- Mert? Mi az, program van, vagy csak szimplán nem.
- Dina jön át hozzánk.
- Ahha, csajos este - vigyorogtak.
- Olyasmi. majd valamikor a többi lány is jön, csak meg kell beszéljem anyuékkal.
- Oké. Hella, Mary, Léna? Ti ugye nem hagytok cserben?
- Nem - röhögtek.
- Én is kaptam - szólalt meg Roli. - utolsónak jutottam be, de bejutottam.
- Gratu - mosolyogtam.
- Én is - szólalt meg Ricsi. - Én mondjuk tizenhetediknek, de bent vagyok. Máté?
- Én voltam a tizenötödik.
- Na, jó, oké, a lényeg, hogy bent vagytok. Szóval, melyik néz ki jobban? - mutatott két körömlakkot a kamerába.
- Mert ez olyan lényeges - forgatta szemeit Oli.
- Ember, bejutottunk, találkozhatunk a dögös deszkáscsajjal, aki vagány, meg minden, erre te a körömlakkod nézegeted? - szólt közbe Ricsi.
- Hé, a barátnője se semmi - szólt közbe Máté. Láttam a képernyőn, ahogy Dina vörösödik, de szerintem én is elmentem volna egy paradicsomnak. Szerencsére nincsenek jó fény viszonyok a szobámban, és nem annyira feltűnő.
- nektek aztán meg van róla a véleményetek - forgatta a szemeit Hella.
- Most mi van? - néztek mindketten a kamerába.
- Jó, mind a ketten szépek, csinosak. De honnan tudod, hogy milyen a személyiségük? lehet, hogy olcsó ribancok, de lehet, hogy olyanok, mint mondjuk Kinga, vagy Dina. Akik összetartanak, kedvesek, aranyosak. Vagy lehetnek magazin mániások, mint én.
- Mond valamit Hella - bólintottam.
- Oké, az lehet. De már az alakja miatt megérné megismerni - nevette el magát Máté, és Roli.
- Pillanat. Hozok magamnak üdcsit - ugrottam le az ágyról.
Lent vigyorogva ittam meg a barack levet, és két dobozossal mentem vissza. Anyáék megkérdezték min mosolygok ennyire, mire megvontam a vállam.
- Megjöttem - mutattam a két egy literes barack levet a kamerába.
- Mennyit iszol te? - nézett rám a kamon keresztül furcsán Hella.
- Sokat.
- Azt látjuk - bólintottak.
- És lent is ittam egy kicsit...
- Mi vagy te, teve?
- Csak egy szomjas csajszi - röhögtem.
Lassan mindenki ment "aludni", és én is elköszöntem tőlük.

12 megjegyzés:

  1. Köszönjüüük! És még mindig jóóóó! :))) (L)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Most találtam a blogodat,de nagyon elnyerte a tetszésemet.Tehetséges vagy!Már most várom a folytatást!
    xxMagdi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy csak most válaszolok, de spam-nak volt jelölve :/ És örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! <3

      Törlés
  3. Szupeeeer....!!! :D *-* Imádás van :DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon joo!! *---* Mikor lesz uj resz? (:

    VálaszTörlés
  5. Hali! Nagyon jó lett! Mikor lesz kint az új? Már nagyon kivi vagyok mi lesz a versenyen,de szerintem Ricsiék fognak nyerni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm <3 Mindjárt rakom. Annyit elárulhatok, hogy sok minden fog történni, jó, és rossz értelemben is <3 :)

      Törlés