Idetévedtek

2013. július 21., vasárnap

Szeptember 12. Péntek

Reggel korán keltem. Először kitettem a videót, és a bejegyzést, aztán az jelentkezési űrlapot. Kómásan felöltöztem, és felkeltettem D-t, aki még mindig aludt.
Felöltöztünk, bepakoltunk, és mentünk suliba, ami speciel öt percre sincs a kolitól. Nem késtünk, amit örömmel konstaláltam. Pontban nyolckor kinyitották az infó terem ajtaját, és mindenki bevágódott rajta. Mi leghátul a Tumblr-on szörföltünk, és megnéztem az e-Mali-em. Bejövő 4. Mind a versenyre. És még csak reggel van.
- Nézzétek, már kint van! - fordult hátra Máté.
- Verseny? Tuti ott leszek - beszélték meg Rolival.
Mi nem is figyeltünk a továbbiakban, hanem képeket töltögettünk fel a mikroblogunkba.
Irodalmon, és nyelvtanon most csak irodalom volt, és írni kellett egy fogalmazást az első órán az emberek viselkedéséről. A második órán lett kijavítva, és a tanár értékelte. Én ötöst kaptam és elmondta, hogy örül, hogy az irodalom, és nyelvtan fak.-ra mentem, mert van tehetségem. Erre csak annyit válaszoltam, hogy amiatt vagyok itt, hiszen író akarok lenni.
- Jól teszed. Kiválóan fogalmazol. Nagyon tehetséges vagy korodhoz képest. Sokaknak felnőtt korukban sincs ilyen kifejező képessége, mint neked.
- Köszönöm.

Bent a koliban megnéztek a mailjeimet, és egy csomóan küldtek levelet. Megvolt a húsz, és lezártam a nevezést.

5 megjegyzés: