Idetévedtek

2013. július 21., vasárnap

Szeptember 11. Csütörtök

Tegnap volt olvasó kör! Azon kívül semmi sem történt.
Ma délután mentünk  megnézni a reklámot. Már nagyon izgatott voltam.
Amint megnéztük, mindketten elismerően bólogattunk. rendesen meg lett vágva, elérhetőségek a végén, felirat az "alakunk" alatt...
- Klassz lett.
- Ja. Ütős.
- Akkor jó. Ez mehet. Átküldöm, és holnap posztold! A nevezési linket is!
- Oké. Kint lesz - bólintottam.
Felvettük a csuklyánkat, és indultunk haza. A buszon nem beszélgettünk, hanem csak csendben ültünk. Válogattunk egymásnak zenéket, hogy miket hallgassunk meg. Az út alatt csendesen zenét hallgattunk.
A koli fele kihangosítva hallgattuk Victoria Justice You're The Reason-ját, és énekeltünk.
- I needs crazy... - énekeltünk.
- Hé, de vidámak vagytok! Mi történt? - vigyorgott Léna, és Mary.
- Csak úgy. Héli?
- Magazinok közt, és  szenved a szoba társával - legyintett Mary.
- És veletek mizu? - kezdett ugrálni Din.
- Bocsi, felpörgött.
- Semmi kül, csak rossz, hogy nincs együtt az öt lány egy szobában - panaszkodott Léni.
- Jah. Mennyi pizsi buliról maradunk le így... - bólogattam megértően.
- Tényleg. Ráértek jövő héten, szombaton? Átjöhetnétek, és akkor csapnánk egy pizsi bulit!
- Péntek? - kérdeztem félve.
- Megdumálva - bólintottak.
- Mi bementünk - szólt D.
- Oki, sziasztok.
Bent megírtam holnapra a bejegyzést, hogy csak küldeni kelljen.:
"Szió!
Kedden lett említve, hogy bejelenteni valóm van. Nos, akkor:
Mindenkit szeretettel várunk 21.-én, vasárnap a pályán, ahol tíz órakor kezdődik egy  deszkás verseny. Három fordulós, három helyezett. Arany, ezüst, bronz. A kitöltő lap linkjére kattintva küldjétek el a jelentkezést, mindent kitöltve! Csak az első 20 jelentkező fog szerepelni, és mindenkit egyenként értesítünk egy-egy e-maillel. D írna pár bíztató szót, hogy megjöjjön a kedvetek:
Sziasztok srácok! Gyertek el a versenyre, és élőben a nyertes, és egy barátja találkozhat Kinnel, velem, és a nyár végén Bmx-es versenyt nyert Krisszel! Alul nézzétek meg a reklám videót, ami már a YouTube-n is fent van! D.
Na igen, a videót is nézzétek meg!
xx Kin"
- Várjunk csak! Ez az a Krisz?
- Igen. Vele jártam. De nagyon jó barátok maradtunk.
- És milyen jó fej! Meg kedves volt mikor elmentem veled.
Még megbeszéltük, hogy ő marad, mert itt lakik, és én meg megyek haza a hétvégére.

6 megjegyzés: